TB Print i TFO zmieniają opakowania podążając za Activejetem!

30 stycznia 2020r.

Activejet jakiś czas temu przeprowadził refresh swoich opakowań. Podona rzecz spotkała także ich inną, budżetową markę - Actis. Z niebieskich opakowań zmiany zaszły na kartonowe, które kojarzą się bardziej z ekologią, ponieważ ich wygląd jest bardzij surowy i prosty, a napisy wyłącznie w kolorze czarnym. Czy inne firmy mogły pozwolić sobie na bierne przyglądanie się zmianom ich konkurentów?

W ślad za wcześniej wspomnianymi markami firmy Action poszły także takie marki zamienników jak TFO oraz TB Print. Jak dowiedzieliśmy się od przedstawiciela TFO podczas jednej z wielu rozmów, rebranding co jakiś czas jest po prostu konieczny. Zauważyć możemy nie tylko zmiany opakowań tuszów i tonerów ale także samo logo TellForceOne zastąpione zostało delikatnym napisem TFO, a owalna grafika została znacznie uproszczona. Podobne wrażenie można odnoeść przyglądając się całemu opakowaniu. Pudełka są w mocniejszym, żywszym kolorze zielonym i zawierają mniej szczegółów i elementów co kiedyś. Widac to na zdjęciach obok.

Tonery firmy TB Print
Tonery firmy TFO
Tonery firmy Activejet
Tonery firmy ACTIS

TB Print również nie pozostał dłużny swoim konkurentom w branży i konsekwentnie wymienił całą paletę barw począwszy od opakowań materiałów eksploatacyjnych, a skończywszy na reklamówkach i gadżetach firmowych, które sukcesywnie dostarcza swoim klientom. Od teraz zamiast zbliżenia na oko, jest Rzymskie koloseum lub puchar, co kojarzyć może się tylko ze zwycięstwem. Czy marka ta zdobędzie większy udział na rynku i odniesie zwycięstwo wśród firm produkujących zamienniki do drukarek?

Co ciekawe firma TB Print z kolei nie odświeżyła zupełnie logotypu, który swoją drogą uważamy, że jest nadal dobry i wręcz ponadczasowy. Kolorystyka opakowań natomiast zmieniła się o 180 stopni z czarnych barw na zupełnie białe pudełka. Zobaczymy jak na zmiany zareaguje rynek i klienci.